Valokuvia

Sukuseuran perustajajäset, sekä ensimmäinen hallitus. Eturivi: Anne Huotari, Rauni Eonen, Aila Ahtonen, Kati Huotari sekä Voitto Huotari. Takarivi: Mirjami Peura, Maire Rusanen Viljo Huotari ja Tapani Huotari Kuva: Sukuseuran arkisto
Voitto Huotari, kunniapuheenjohtaja. Hän toimi sukuseurahn hallituksessa ensimmäisenä puheenjohtajana.
Pertti Huotarilla oli merkittävä osuus sukukirjaa kootessa, sillä hänen tietomääränsä ja taito helpottivat huomattavasti kirjatoimikunnan työtä.
Matti J Huotari, graafinen suunnittelija. Hän on suunnitellut sukuseuralle lipun, isännänviirin, pöytästandardin sekä tehnyt sukukirjaan graafisia piiroksia.
Sukuseuran hallitus vuosille 2021-2023. Eturivi: Margareta Meriläinen, Tapani Huotari, varapuheenjohtaja, Jorma Komulainen, puheenjohtaja sekä Jorma Korhonen, tiedottaja. Takarivi: Eine Kotamaa, rahastonhoitaja, Aila Ahtonen, sihteeri sekä Pentti Huotari. Kuva: Marketta Komulainen

Kirjatoimikunta, vasemmalla Jorma Korhonen, Voitto Huotari, Mirjami Peura sekä Maire Rusanen. Kuvasta puuttuvat Pertti Huotari sekä Kyllikki Vänskä. Huotarien sukukirja julkaistiin 5.7. 2008.

Kuva; Pertti Huotari

Sukuseuran lippu vihittiin käyttöön 6.8.2005 Lahdessa pidetyn sukujuhlan yhteydessä. Vasemmalta puheenjohtaja Voitto Huotari, Petteri Huotari, Matti Lipitsäinen ja Jaana  Koivisto. Lipun on suunnitellut graafikko Matti Huotari.

Kuva: Pertti Huotari